Căutăm voluntar pentru comunicare
Ne dorim ca proiectele noastre să ajungă la cât mai mulți oameni, de aceea avem nevoie de o persoană (sau o echipă) care să ne ajute cu tot ce înseamnă activitatea de comunicare.
Dacă ai experiență în comunicare, ai administrat pagini de Facebook sau ai scris comunicate de presă și ești dispus(ă) să ne oferi săptămânal două ore din timpul tău, te așteptăm în echipa noastră!
Activități:
- Participi la elaborarea planului anual de comunicare și urmărești implementarea lui;
- Administrezi pagina de Facebook a organizației, pentru care propui și realizezi postări;
- Asiguri vizibilitatea asociației în media (prin scrierea de comunicate de presă, stabilirea de interviuri la radio și TV cu membrii organizației);
- Asiguri promovarea evenimentelor asociației;
- Elaborezi și transmiți newsletter-ul periodic.
Te poți implica într-o activitate, mai multe sau toate, în funcție de cunoștințe și disponibilitate.
Abilități necesare:
- Vechime în domeniul comunicării de minim 6 luni;
- Competențe în organizarea de campanii de comunicare și administrarea conturilor de social media;
- Responsabilitate și atenție la detalii;
- Competențe digitale.
Ce oferim în schimb:
- Certificat de voluntariat, care atestă experiența acumulată în domeniul comunicării;
- Oportunități de dezvoltare personală;
- Posibilitatea să cunoști oameni noi.
Te-am convins? Scrie-ne câteva cuvinte despre tine la contact@asociatiadepoveste.ro.