Fotograf

Căutăm coleg fotograf, bun, cu experiență, serios și creativ, dar și cu minime cunoștințe de video.

Vei lucra într-una din cele mai vii și artistice comunități, iar fotografiile tale vor avea conținut pe măsură. Ideal e să ai experiență, să fii organizat, să respecți deadline-urile și să poți lucra eficient în echipa noastră.

Vei lucra în Departamentul de Relații Internaționale al UNATC, Direcția Relații Publice și Comunicare, dar mai mult ca sigur vei fi plecat pe teren cam tot timpul, căci nu om de birou căutăm.

Ne vei ajuta în principal la documentarea foto la nivel profesionist a producțiilor artistice, a evenimentelor și proiectelor UNATC – Facultatea de Teatru și Film, precum și cele de la Departamentul de Cercetare.

Pentru participarea la concurs candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii specifice:

  • Studii de specialitate: fotografie, videografie, arte vizuale, imagine;
  • Perfecţionări (specializări): fotografie/videografie;
  • Cunoştinţe de operare/programare pe calculator (necesitate şi nivel): operare PC Ms Office ( foarte bine), Adobe lightroom/Capture One (foarte bine), Adobe Photoshop (mediu), Adobe Premiere/Da Vinci Resolve (mediu)

Pentru înscriere dosarul va conține:

  • formular tip de înscriere la concurs, se va completa la sediul universităţii;
  • copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  • copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  • copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
  • copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  • certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  • adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  • certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare,
  • curriculum vitae, model comun european.

Documentele se vor prezenta și în original.

Concursul va avea loc ]n sediul din Str. Matei Voievod nr. 75-77 și constă în selecția dosarelor de concurs, probă practică și interviu.

Înscrierea şi depunerea dosarului se va face la Serviciul Managementul Resurselor Umane începând cu data de 04.11.2024 până în data de 08.11.2024 ora 13:30.

Selecţia dosarelor de înscriere:

  • desfăşurare în data de 11.11.2024;
  • comunicarea rezultatelor 11.11.2024 după ora 16:30;
  • depunerea contestaţiilor 12.11.2024 până la ora 14:00;
  • comunicarea rezultatelor în urma soluţionării contestaţiilor 13.11.2024 după ora 16:30.

Proba scrisă:

  • desfăşurare în data de 18.11.2024 ora 10:00;
  • comunicarea rezultatelor 18.11.2024 după ora 16:30;
  • depunerea contestaţiilor 19.11.2024 până la ora 14:00;
  • comunicarea rezultatelor în urma soluţionării contestaţiilor 20.11.2024 după ora 16:30.

Interviul:

  • desfăşurare în data de 21.11.2024, ora 10:00;
  • comunicarea rezultatelor: 21.11.2024, după ora 16:30;
  • depunerea contestaţiilor: 22.11.2024, până la ora 12:00;
  • comunicarea rezultatelor finale: 25.11.2024, după ora 16:30.

Te așteptăm!

Postul este pe durată determinată.

Detaliile complete aici